onsdag den 15. december 2010

Nu slipper I heller ikke for mig i papirform

Eller hvordan skal jeg udtrykke det - forleden dag kom pdf-versionen af mit institutblad SLYNG endelig på nettet; hvorfor i nu kan læse min artikel om sommerskoleopholdet ved National University of Singapore her.

Mit skriv er at finde på side 17.

I korte træk handler artiklen om hvad jeg lærte og oplevede da jeg var på sommerskole i Singapore fra d. 17. juni til d. 24. juli. Artiklen handler om hvordan undervisningen var tilrettelagt, hvordan tingene foregik praktisk, og skulle gerne friste andre studerende til at tage på sommerskole i 2011, hvilket jeg da også kun kan anbefale, da det var det bedste studiemiljø jeg nogensinde har oplevet.

Skulle denne artikel om sommerskolen ikke være nok, eller skulle du bare have lyst til at se flere billeder, kig da forbi min Travelpod.

Pas godt på Jer selv, og glædelig Jul.

Hilsen,
Eva Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...